Pages

Thursday, February 10, 2011

jaanuar

peale jõule, 26. hommikul, sõitsin mina lumelaualaagrisse. ooh happy day. hb-s pidi ÜKS rong meid kõiki peale võtma (meid oli oma hea 200, mitu laagrit läks koos), aga kuna see katki läks, siis tulid kaks erinevat ja erinevate platvormide peale ka veel. pool rahvast jooksis siis mingisuguse järgmise peale, mina sealhulgas :D me olime umbes pool tundi sõitnud, kuni richterswilini, ja siis näitas meile mingi onkel õuest, et kobige kõik välja. armas. najaaa, kokkuvõttes jõudsime me sedruni (sinna kuhu me minema pidime) umbes 3 tundi hiljem kui plaanitud, aawwesomee :D najaa, siis sõime oma lõunaid maksimum tund ja siis mäele. meeeeeeeeega vägev ma ütlen. agajaa, igatahes, spets igast päevast mul midagi rääkida ei ole, hommikul alati mäel, lõuna, mäel, majja, magamine, õhtutšill. AA, tegelt on küll. viimasel õhtul saime me tasuta cocat, success. naja. kõige ägedamaid inimesi kohtasin ma alles rongis, kui me tagasi läksime, niiiiiiiii kurb. ABR sie haben gesagt, dass wir machen irgenwann ab. guet
(pilte saab ka varsti, kui ma nad kuskilt üles leian)


peale seda nädalat oli mul umbes viis päeva vaba. mõned päevad lebotasin ma niisama, mõned teised tšillisin ma badenis ja spreitenbachis magdalena ja nahoga ringi

sellel nädalal, kui teised kooli läksid olime meie kogu YFUga lumelaualaagris. t6otas tulla ja hea ja tuli ka. kolm suurt p6hjust: esiteks- teised pidid koolis käima, teiseks- minu inimesed, kolmandaks- see pole oluline. lihtsalt et ma ise teaks. AGA t6esti oli PARIM, PARIM, PARIM nädal. yfuga (ja eelk6ige minu inimestega) on alati hea.



see on see pilt kus absoluutselt kõik-kõik peal on. nad on head.


reede õhtul saime me igatahes kõik tagasi ja laupäeva hommikul pool 11 pidi juba saksa keel olema. ma kõik oli niiiiiii 'õnnelikud', et me nii vara saime üles tõusta :D aga kõik jõudsid enamvähem õigeks ajaks kohale, mis oli vähe üllatav. ning tavaliselt on õpetaja juba ammu-ammu enne meid kohal. ja see hommik teda ei tule, ega tule, ega tule. armas. me ootasime umbes tunni, kuni me talle helistasime lõpuks (millegipärast pidin mina seda tegema :D). ta väitis, et ikka kell 1 on tund. kui ma talle selgeks sain tehtud, et ikka kell 10.30 hakkas asi peale, siis jõudis ta veel tunnike hiljem kohale :D ja siis me ei teinudki nii palju saksa keelt, umbes poolteist tundi; sest meil oli veel kabiri lahkumist vaja tähistada metsiku lõunasöögiga. valmis jõudsime me umbes kella kolmeks. päev oli meeleolukas lõppude lõpuks

pühapäeva hommikul oli mul luzernis mäng, mille me kahjuks kaotasime. AGA ma sain kokku ühe tüdrukuga ja tema õega, kes mu šveitsi tiimis oli üleeelmine suvi. ja kuidagi siis lõi pähe, et siis rääkisin ma ju inglise keelt ja nüüd saksa. uu, ich war meeeeeega stolz uf mich.

teisipäeval, 18. jaanuaril, käisime me wettingenis, et kabiri ära saata. hea seltskond jällegi, süüa ja juua oli ka kenasti. JA ta andis mulle veel pudeli rivellat tee peale kaasa. töövõit, ütleks ma selle kohta, töövõit.


reedel pidin ma klassiga teatrisse minema, ma olin isegi juba kuu aega varem pileti valmis ostnud (20 franki, ei ole teatri kohta niiiipalju, aga teisest küljest on vahetusõpilased alati vaesed) ja tõotas tulla kena õhtu. njaaaaaa, asjad pöördusid neljapäeva pärastlõunal hoopis teises suunas- naho helistas mulle ja küsis, et ega ma itaaliasse ei tahaks minna nädalavahetuseks. et reede õhtul sõidaksime ära ja pühapäeva õhtul jõuaksime tagasi. mõtlesin mis ma mõtlesin ja otsustasin lõpuks, et sitta kah, itaalia oleks igal juhul vägevam kui teater. (ma vabandan halva keelekasutuse pärast) kuid itaaliast räägime hiljem. reedel lõunapausi ajal tegin ma veel vahetusaasta kohta infotundi, kus ma jubinatele rääkisin, et kes ma olen, kust ma tulen ja miks ma siin olen. seal on isegi üks, kes taisse tahab minna. way to go!

itaalia- reede õhtul hakkasime me sõitma, umbes keskööks jõudsime me kohale. siis tegime veel spagette ja hakklihakastet ja umbes 2-3 ajal saime magama. laupäeval tuiasime mööda turgu ringi (ülesmärkimist väärivad küünelakid ja odav aluspesu :dddd) ja külmetasime. õhtul tegime värske kaubaga moešõuud ja mängisime ilusalongi. (see kõlab kuidagi nii 5-aastase mul-on-uus-barbie-sul-ei-ole jutt, aga nii oli :D)


pühapäeval käisime bellinzona lossis ja see oli ka vägev, aga ikka ka külm.

(meid vaadati päris imelikult, kui meid lihtsalt maas lamamas nähti. pole hullu, ikka juhtub).

2 comments:

  1. EVELY TEGI POSTI, OH HAPPY DAY, OHHHHHH HAPPY DAY...auto fahren zu schnell

    ReplyDelete
  2. mul on barbie sul ei ole!!!! Hahahahahah
    MEGAJÖÖÖÖ + MEGALIKE
    molto bene, continuai con del bueno lavoro!!!

    ReplyDelete