Pages

Thursday, April 28, 2011

kolmandal märtsil, mis juhtus neljapäev olema, oli marianne sünnipäev. hommikul käisin ma koolis aga õhtul oli dinner. mina ja leti ja petra saime minna ja oli tore-toreke. mehhiko toit ja muu säärane. JA ma nägin uusi ja huvitavaid osakesi zürichist. miilaiki. :):)

12. märtsil oli meil hommikul saksa keel ja peale seda pidi regioon zürich sõitma luzerni, et minna fondüü-ööle/õhtule. jõudsime luzerni, ootasime suure ja kuulsa kaare all teisi,peale seda sõitsime bussiga mingisugusesse suvalisse pfadiheimi. söök, jook, yfu inimesed, taevaaaaaaaaas ühesõnaga, noh. ülesmärkimist väärib tutvustusring, kus pidid ära mainima kes sa oled, kust sa tuled jne. kuna üritus oli kahe piirkonnaga (basel ja zürich), siis otsustasime me ka juurde lisada, kust kohas me hetkel elame, sest baseli ja zürichi vahel ei ole just väga sügavad sõprussidemed :D nii lihtsalt on :D ja see kus me magama pidime, oli ka ikka vägev- mingisugune teine poolkorrus ahju kohal, niiet ei olnud üldse palav, eiiiii. unetunde kokku ~2 ja pool. hommikul tegime veel riisivahvliringi ja sõitsime luzerni tagasi.

kuna meil oli malvinaga kindel plaan baselisse sõita fasnachtiks, siis pidime jällegi ootama. alguses jäid teised ka sinna, niisiis oli kellelgi alati mõtteid, kuhu sooja minna, (strbucks ja muud säärast), aga millalgi hakkas meid vähemaks jääma. lõpuks jäime ainult mina, malvina, alba ja ian luzerni. ostsime endile 5 frangi eest lõunasöögi ja läksime järve äärde sööma. mingiks ajaks jõudsime me otsusele, et nüüd oleme me piisavalt läbikülmunud ja läksime ooteruumi. kell lõi õnnelikku seitset ja me läksime rongi peale, et fasnachtile sõita, juhhei. jõudsime malvina juurde, sõime, magasime, tõusime üles, saime kell kolm öösel (või oli see pool neli) randoni ja pimiga kokku ja vaatasime fasnachti. simona saime ka kuskilt kätte ja pool seitse läksime koju, et välja magada. kella ühe ajal uuesti üles ja linna :D :D need vankrid igasuguse pudi-padi ja lillede ja konfettidega olid niiiiiii vägevad. ja pasunaorkestrid ja muu säärane. AGA konfetid riiete all ja kõikides muudes kihtides ei ole väga mugav, lihtsalt selles oli probla.