Pages

Tuesday, April 12, 2011

teeere sumedat õhtupoolikut, mis sest, et kell hakkab üheksa saama. ma räägin ka teile, mis ma vahepeal teinud olen. eestpoolt tahapoole, muidu kaovad emotisoonid ja ovatsiooonid. hea muusika saatel, kohati lauldes.

täna esimese tunni ajal viskas mul kopa ette- kõigest, kõigest. terve päev kuni kella kolmeni möödus sellise tähelepanematuse tähe all, et ise ka ei usu. pärast läks vähe paremaks, läksime neenaga linna, sõime šokulaadi ja kummikomme ja šoppasime. pärast joinis desi ka natukeseks ajaks. *wieso stinkt's da nach pferdscheiiss?? ich weissnööd. ich au nöd. GESCHTER ISCH JA SÄCHSILÜÜTTEEEE GSIIIII* (insiderid, insiderid, te ei pea aru saama)

eile nautisin ma vaba päeva magdalena juures, päevitasime terve päeva umbes +25 kraadi juures. päike võttis erakordselt tugevasti, täna on natuke valus olla. parandus, mitte natuke valus- päris-päris ai. aga see selleks. ma jõudsin natuke enne kaheksat koju ja posiitiivne õhtu oli. mulle tõesti meeldivad vaheajad ja nädalavahetused ja need niisama vabad päevad.

pühapäeval käisin ma ainult korraks linnas, andsin magdalenale masina tagasi ja nägime palju kostüümidesse riietatud lapsi ja rongkäiku, sechselauten'i algus. koju batuudi peale tagasi lugema.

laupäeval käisin ma malvinaga (slovakkia) landquartis uusi ujukaid ostmas ja ülejäänud outlet-küla vaatamas. tõesti palju ilusaid poode ja muud säärast. kõige tähtsam oli aga ikkagi LINDT, ŠALALALALALLAAAA :D jaaa. kui kõik asjad ostetud said (ujukad ja šoks ikkagi lõpuks aint) läksime autobahni kõrvale päevitama ja rongi ootama. KUIGI mõnel on GA, mõnel teisel seda ikkagi ei ole, niisiis pidime kella seitset ootama, et ma ka tasuta tagasi saaks sõita :D umbes tunnike enne rongi avastasime, et landquart on reaalselt ka mingi küla ((?) linnaks seda nüüd küll nimetada ei saa, aga päris küla pole ta nagu ka.). läksime ja vaatasime seda natuke. ei ole väga hullu, aga ma olen ikka üpriski õnnelik, et linn mul käega katsuda on. missiis, et landquartis tõesti palju mägesid on; ma olen oma künkakeste üle ka uhke :) igatahes, seal jalutasid ringi supermariod ja need rohelised mariod (mis nende nimi ka poleks), ühte printsess virsikut nägime me ka. ja järgmises seltskonnas oli üks enda roosaks karuks riietanud. it was a fuuuunnnny place. and i mean funnnyyy. kui me lõpuks zürichisse tagasi jõudsime, tegime kiire mäki-ja linnatiiru ning siis läksime mõlemad oma koju ära.(vabandan, et pilt nii udune on; mul ei olnud aega, ta kõndis liiga kiirelt)

4. - 8. aprill oli meil arbeitswoche, G2 klasside aine oli Staatskunde (põhimõtteliselt nagu meie ühiskond). meie grupi teema oli 'Probleme des Alters' (Vanaduse probleemid). terve selle nädala käisime me natuke koolis, vanadekodudes ja natukene ka teistes sotshoolekandeasutustes ja tegime kuuldu ja nähtu kohta presentatsiooni reedeks. geili wuche gsii, ma sain teiste inimestega ka suhelda, mitte nendega, kes mul tavaliselt on. nad on ka toredad, mhm. reedeks pidin ma veel esimest korda kooki ka tegema, mul vibreeris kolmapäeval laua peal telefon. (neil on traditsioon- kui su telefon või midagi muud tunni heliseb või muudmoodi häält teeb, siis teed tervele klassile kooki. ma leian selle kombe väga teretulnud olevat ka meie koolisüsteemi :D) hea kook oli, natuke liiiga ovaalne aint. nojummel, ma tegin esimest korda silikoonvormiga, mul jäi aint see rõngas koogile ümber panemata, oppla :D
teisipäeval ja kolmapäeval olid meil veel mängud ka. teisipäeval kaotus ja kolmapäeval võit. küsimus pildi kohta- millega ma tegelen? ma ise ei ole veel aru saanud :D:D:D

laupäeval, 2. aprillil, oli meil saksa keel. et sünnipäeva äftekat polnud veel olnud, siis sain ma veel lilli ja kooki ja kingitusiiiiiiiii. i really love birthdays.
peale seda läksime me alba ja ianiga hb-sse, et kedagi oodata (ma ei saandudki lõpuks aru, kes see täpselt oli. whaaatever). ian otsustas lahkuda varsti ja me jäime ülirahulikult jutustama albaga, kui astuvad juurde kaks neidu, kes küsivad, et kas me juuksemodellideks tahame tulla. (ma käisin reedel just juuksuris. 68 FRANKI - SEE ON RÖÖVIMINE (worst timing ever)) ma ikkagi ei saanud lõpuks minna, aga alba läks. aga ma pole teda veel korralikult näinud, niiet ma ei saa öelda, kui vägev see oli. mnja -.-

neljapäeval, 31. märtsil, käisin ma desiga Baschi kontserdil. ainuke laul, mida tema loomingust teadsin, oli SEE. jaaaaaaaaa, ma ütleks selle kohta, et liiga palju imalaid armastuslaule. vsjo harašo, ma ei hakka kedagi kiitma ega laitma.

kolmapäeval oli mul veel mäng. arvatavasi kaotasime, vanematega ei võida me peaaegu kunagi :D

reedel, 25. märstil, tuli randon siiiiiaaaaaaa. tulime minu juurde, hävitasime viimased tükid mõlemast koogist, linna tagasi, mängisime turiste, SÕIME VEEL ning lebotasime niisama zürichsee ääres :) wunderbar gsii, merci ränts! :)

sünnipäev oli mul tore-toreke. hommikul, kui ma üls tõusin, sain ma hostperelt kooki ja kingitust, jeeeeeee. peale seda läksin ma kooli ja sain kaaa kooki ja kingitusi (presents are AWESOME). tegelikult oli see päev täis tohutut ringitõmblemist, sest mu kolmapäevad ongi alati sellised. õhtul läksin ma veel trenni ka, see oli täiesti tavaline. aga ikkagi tore oli :) ja aitäh kõikide õnnitluste eest, mis tulid kaartidena, pakkidena, kontole ja telefoniii :)

1 comment: